Vrijdag 10 juni - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 juni - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 juni

Door: Yolanda en Tjeerdt

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

10 Juni 2016 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal,
Het is intusssen vrijdag 10 juni geworden en zijn we in Singapore aanbeland. Wat een wereld van verschil qua temperatuur. Donderdag hebben we eerst de koffers gepakt dan was dat in ieder geval al gedaan. De boodschappentas gevuld met de dingen die nog over waren. Dat zetten we dan neer bij het camperverhuurbedrijf zodat anderen er iets uit kunnen pakken. Na de koffers ingepakt te hebben zijn we nog naar Perth City geweest. Het was een crime om die auto geparkeerd te krijgen maar uiteindelijk is het toch gelukt. De parkeertarieven liegen er ook niet om. Dat maakt geen verschil met Nederland. Gelukkig was het al iets warmer geworden en hebben we nog lekker buiten kunnen lopen. Perth wordt echt een mooie stad. Dure winkels, nieuwe kantoorgebouwen. Ben zo benieuwd hoe het eruitziet over een paar jaar. Ik hoop dat we daar nog de kans voor krijgen. Misschien als Tjeerdt met pensioen is hahahaha. Kunnen we ook nog even sparen. Dus vanochtend ons huisje ingeleverd en Louisa van het verhuurbedrijf nog gedag gezegd. Het miezerde aardig maar het was niet al te koud. We zagen mensen al wat dingen meenemen uit onze boodschappentas, maar de Coke Zero bleef staan. Gelukkig hadden we daar niet veel van. Toen eenmaal de taxi kwam moest het er toch van komen en hebben we afscheid genomen van ons geliefde Australië. Het vliegtuig vertrok iets later richting Singapore maar we waren er toch om 19.25 uur. En in de 30 graden. De warmte viel als een deken over ons heen. De geuren van de vochtigheid op het vliegveld kwamen ons weer tegemoet. De chauffeur stond al op ons te wachten om ons naar het hotel te brengen. Hier ook alweer nieuwe gebouwen. Morgen gaan we op onderzoek uit en 's avonds gaan we in ieder geval naar de lichtshow. Het einde van de vakantie komt nu wel heel dichtbij.
Liefs

• 10 Juni 2016 - 18:05

Janny:

nog veel plezier in Singapore,houd de knip maar dicht ,goede terugreis en tot ziens.ma XX

• 13 Juni 2016 - 21:30

Anja:

Ik zou veel mooie spulletjes kopen hoor!!!!