Verenigde Staten oktober 2016 - Reisverslag uit Wheatland, Verenigde Staten van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu Verenigde Staten oktober 2016 - Reisverslag uit Wheatland, Verenigde Staten van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu

Verenigde Staten oktober 2016

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

11 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Wheatland

Hallo trouwe lezers,
Hier een berichtje van ons.
Voor ons begon afgelopen zondag de vakantie al. Eerst via Mierlo naar Eindhoven gereisd omdat André eerst nog even 10km moest hardlopen. Cor, Wil en Karin stonden nog aan de kant om aan te moedigen. Leuk toch, om vanuit Spijkenisse naar Eindhoven te komen om je neef aan te moedigen. Gelukkig niet voor niets, de 10 km is gehaald. Dus op naar halve marathon? Wie zal het zeggen.
Vanuit Eindhoven naar Amsterdam gereden want daar hebben we de nacht weer doorgebracht bij Van der Valk. En toen eindelijk was het tijd om richting Schiphol te gaan. We waren ruim op tijd maar doordat we er 5 kwartier over hebben gedaan om door alle douaneformaliteiten heen te komen hadden we nog net genoeg tijd om even een broodje te eten. De vlucht etc. liep op tijd. Ik had mijn koffer niet op slot gedaan maar Tjeerdt wel. Joke en André vertelden dat je je koffer beter niet op slot kan doen omdat in de USA je koffer opengemaakt kan worden om je koffer te checken en als ze er niet in kunnen ze het slot kapotmaken. Tijdens de tussenstop in Philadelphia moesten wij de koffers opnieuw inchecken. Dat verliep boven verwachting allemaal soepel. Toen we eenmaal in Denver waren gearriveerd, de auto opgehaald en in het hotel waren zag ik dat de rits van mijn koffer anders dichtgemaakt was. En ja hoor, een briefje lag in mijn koffer met daarop vermeld dat ze mijn koffer nagekeken hadden. Na een toch wel vermoeiende dag op tijd naar bed. Vanochtend waren we allemaal redelijk vroeg wakker, op ons gemak ontbeten en toen op weg gegaan. Eerst even langs de Walmart om wat boodschappen te doen. Na het boodschappen doen zijn we naar Scotts Bluff gereden. Met een beetje fantasie zie je in gedachten de Indianen over de prairie racen met Winnetou voorop. Nu zijn er stadjes gebouwd. Het was redelijk fris geworden, dus morgen maar de lange broek aan. We overnachten nu in de Comfort Inn in Wheatland, Wyoming. Dit hotel ruikt nog helemaal nieuw, het is nog maar een maand oud. Vanavond in een family diner gegeten. Met het eten was niets mis maar om het zo te zeggen de entourage was een beetje apart.
Ik zet er voor nu een punt achter want we vallen om van de slaap. Morgen gaan we richting Cody.
Groetjes van ons allemaal.

• 12 Oktober 2016 - 08:57

Ernst:

Met een beetje fantasie zie ik jullie met ossen en huifkar al door dit historisch gebied trekken.
    Of, Tjeerdt wordt het toch liever een duo Harley Davidson?
    Goeie reis verder!
    Ernst

• 12 Oktober 2016 - 10:56

Janny:

Hallo alle4,zojuist het verslag gelezen van jullie eerste vacantie dagen ,want ik had het niet het was een verrassing.ik kijk al uit naar het. volgende.alles oke hier.veel plezier en tot de volgen de keergroetjes.ma x

• 12 Oktober 2016 - 13:18

Wil:

Hoi allemaal,
    Vind het gezellig om jullie verhalen mee te lezen en zodoende dus ook om mee te maken.
    Veel plezier en doe voorzichtig.
    Wil

• 12 Oktober 2016 - 16:14

Betty:

Zo, ze zijn weer op pad, hoor onze globetrotters. Geniet ze!

• 12 Oktober 2016 - 18:00

Karin:

Hi there in de states. Superleuk om met jullie mee te reizen via de blogspot. Heel veel plezier, geniet en veel moois te zien. Groetjes aan allemaal en tot de volgende blog.

• 12 Oktober 2016 - 20:48

Jan Jongbloed :

Bij het lezen komen de herinneringen weer naar boven...het orde genieten voor jullie zeker weten.
    Kijk uit naar het volgende verslag....veel plezier

• 13 Oktober 2016 - 06:52

Leonie:

Morning, Zo NL ook gezien

• 13 Oktober 2016 - 06:55

Leonie:

Morming, zo NL ook zien! Heel veel plezier met z'n 4-tjes. Ga lekker genieten!

• 17 Oktober 2016 - 11:01

Anja:

Leuk weer je verslagen te lezen. ik begin er vandaag aan. 17/10 maar kan ze nu als een verhaal lezen

Veel plezier