25 mei 2019 - Reisverslag uit Málaga, Colombia van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu 25 mei 2019 - Reisverslag uit Málaga, Colombia van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu

25 mei 2019

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

25 Mei 2019 | Colombia, Málaga

Lieve allemaal,

Dit wordt waarschijnlijk het laatste bericht.
Gisteren ons huis geparkeerd op camping Torremolinos. Vlakbij de bushalte en de trein. We hebben snel de fietsen gepakt en hupsakee richting het strand. Wat is het hier gezellig. Wat leven in de brouwerij. Een lekkere lange boulevard met allemaal restaurantjes en winkeltjes. Het was vrij rustig op het strand maar dat kwam waarschijnlijk omdat het nogal waaide. Niet dat koud is, absoluut niet. De zon schijnt volop. Het is hier nu gezellig druk. Over een paar weken kan je over de hoofden heen lopen maar nu nog niet. Voordat we het wisten waren we ineens aan Playa de Carihuela. Eerst door een straatje gelopen (achter de boulevard). Allemaal weer restaurantjes. Hier zitten veel Engelsen en uiteraard ook Nederlanders. Daar ontkom je niet aan. Erna en Aad zijn onderweg en zij komen waarschijnlijk zondag in Estepona. We proberen wat af te spreken; kijken of we elkaar halverwege tegemoet kunnen komen. Dat lijkt me wel zo leuk.
Vandaag met de trein naar Malaga. De hele dag alleen maar wezen lopen. Straatje in, straatje uit. Toen het siësta tijd was zijn we toch nog maar cultuur wezen snuiven en naar het museum Pablo Picasso geweest. Verloren tijd, zeg maar. Nog even een kerk bekeken, heel snel want er was een dienst bezig. In andere kerk wilden we nog bekijken maar daar moesten we voor betalen. No way, dat we dat gaan doen. Dan alleen de buitenkant.
We zijn naar het water gelopen en hebben bootjes bekeken. Er lag een marineschip uit Duitsland. Dat had veel bekijks. Wij hebben vol bewondering naar een heel mooi zeiljacht staan kijken. Voor de liefhebbers een jacht van CNB. We schatten zo rond de 2 a 3 miljoen. Wat een mooi jacht. Langs het water zijn ook allemaal winkeltjes en restaurantjes. Later op de dag hebben we nog lekker sangria zitten drinken. Heerlijk, lekker mensen bekijken. Daarna weer teruggelopen naar het Centro Historico en nog een klein hapje wezen eten. Bij Massimo, heel erg lekker. Een aanrader. Met de trein weer terug en zo zitten we weer hier. We begrijpen niet zo goed wat sommige mensen over deze camping te klagen hebben. Misschien zouden de plaatsen wat groter kunnen zijn; de douches en toiletten zijn schoon, doch eenvoudig. Je kan hier wassen, vuil water lozen etc. En je zit toch vlakbij het openbaar vervoer. Wel zo gemakkelijk.
Zoals ik al aan het begin schreef, misschien is dit het laatste bericht.
Alvast veel liefs uit Malaga en tot schrijfs bij de volgende vakantie.
Xxx

• 26 Mei 2019 - 07:19

Betty:

Geniet van je laatste dagen. Daarna nog ff bijkomen thuis en je nieuwe auto ophalen!
    Goede terugreis.
    Lfs, Betty