vrijdag 3 juni en zaterdag 4 juni - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu vrijdag 3 juni en zaterdag 4 juni - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu

vrijdag 3 juni en zaterdag 4 juni

Door: Yolanda en Tjeerdt

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

04 Juni 2016 | Australië, Kalbarri

Vrijdag was het een prachtige dag. In tegenstelling tot de weerberichten scheen de zon. Wat nu te doen? In Carnarvon blijven of in de auto gaan zitten en zo op ons dooie gemak richting Perth. We hebben nog tijd zat dus we zijn nog in Carnarvon gebleven. Dus weer een nachtje bijgeboekt op de camping. Bakkie koffie gedronken, beetje rondgereden, beetje bij het water kijken, wandelingetje gemaakt en toen weer terug naar de camping. Nog steeds geen regen te zien. Lekker bij de camper gezeten, boek gelezen, glaasje erbij. Wat wil een mens nog meer. 's Nachts is het toch gaan regenen. Vanochtend bijtijds vertrokken, uiteraard nog een bakkie gedaan, getankt, geld gepind en op weg naar Geraldton. Onderweg hebben we besloten om nog naar Kalbarri te gaan. Hier zijn we ook in 2013 geweest. We kunnen wat foto's vergelijken en laten we nu praktisch dezelfde foto hebben gemaakt als in 2013. Het is nu een stuk groener. Ondanks dat het nu een stuk kouder is dan toen is het ook hartstikke mooi. Leuk om het nu op deze manier te zien. In het stadje zelf was het erg druk. Op de camping ook. We staan weer op dezelfde camping als in 2013. Gelukkig nog plek. We staan nu op 112 en als ik het goed heb onthouden stonden we toen op nr. 110. Zou onze vriend de slang er nog zijn? Ik denk en hoop van niet. Deze zal wel lekker ergens op een warm plekje liggen. De Aussies hebben nu een lang weekend. A.s maandag is een public holiday dus er zal niet veel open zijn. Morgen zullen we nog wel in Kalbarri zijn en dan maar hopen dat het droog is. Allereerst een strandwandeling maken. Op dit moment hebben we de tv aan en zitten we te kijken naar Ice Age. De hele vakantie heeft de tv het niet gedaan. Niet dat dat een ramp is maar soms wil je het nieuws weleens horen. Natuurlijk kijken we op internet maar tv is toch anders. En zelfs van lezen heeft een mens een keertje genoeg. Dit is gewoon een praatje. Ik hoop dat ik voor jullie volgende keer nog een smeuiig verhaal heb.
Liefs

• 05 Juni 2016 - 09:34

Erna:

Hallo Lieve Mensen. Wat geniet ik toch van je verhalen. Wat een mooie vakante. Ik Ben zelf niet zo'n schrijver maar wil jullie toch even laten weten dat jullie vakante verslagen gelezen worden. Dikke kus voor jullie beide en groetjes van ons