vrijdag 21 oktober 2016 - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu vrijdag 21 oktober 2016 - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu

vrijdag 21 oktober 2016

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

22 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Tucson

Hoi allemaal,
Vanuit Barstow naar Joshua Tree National Park gereden. Voor Tjeerdt was dat wel wat. Cactussen en cactusachtigen. En natuurlijk de Joshua Tree. Het is in de tussentijd steeds warmer geworden. Gisteren zijn we na een lange dag gestopt in de buurt Phoenix, om preciezer te zijn in Goodyear. We hebben bij Rudy's gegeten. Daar moest je in de rij staan voor je eten. Geruite plastic tafellakens op de tafel, plastic bestek. Ons bord was een placemat van bruin papier. Het eten smaakte er niet minder om. Het zijn redelijk vermoeiende dagen zodat we een pauze hebben ingelast. Vanochtend zijn we door Phoenix heengereden om uiteindelijk aan te komen in Tucson. We zijn nog naar Rawhide gereden om dat te bekijken maar dat was helaas dicht en dat ging pas vanmiddag om 17.00 uur open. Dat was wel jammer. Het is hier rond de 35 graden en's avonds koelt het niet echt af. We slapen nu in La Posada in Tucson. We zijn gelijk het zwembad ingedoken. Vanavond in het hotel gegeten, dat was niet zo'n succes. Joke en André hadden een hamburger maar die is weer teruggegaan naar de keuken omdat de hamburgers van binnen nog koud waren. Toen de nieuwe kwamen was die van Joke nog koud. Die moest natuurlijk niets meer. Natuurlijk excuses gemaakt bla,bla,bla. 25% korting gekregen. Morgen gaan we een beetje zwemmen etc. en dan gaan we weer verder.
Groetjes

• 22 Oktober 2016 - 08:38

Jan Jongbloed :

Jullie hebben het prima naar je zin lees ik wel....wens jullie een lekkere zwemdag aan het weer zal dat niet liggen...op naar een volgend avontuur

• 22 Oktober 2016 - 09:03

Wil Van Der Waal:

O,o,o, wat een ellende allemaal. Zal wel meevallen met zoveel moois.
    Nog heel veel plezier onderweg en tot het volgende verhaal.

• 22 Oktober 2016 - 09:44

Janny:

Hallo,even een paar woordjes terug.Ik hoop dat jullie lekker gezwommen hebben en jij geen koude h
    hamburger meer op je bord krijg Joke.Genieten jullie nog maar even ,voor dat je het weet is deze week voorbij
    .Groetjes,Ma