Spanje 2019 - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu Spanje 2019 - Reisverslag uit Marbella, Spanje van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

07 Mei 2019 | Spanje, Marbella

7 mei vertrek naar Spanje

Hallo allemaal,
Na de gebruikelijk stress van het huis schoon achtergelaten, op naar Zestienhoven.
De auto werd opgehaald, prima geregeld.
Wel een verschil met Schiphol. Kan me niet heugen dat ik hier ben geweest. Jaren geleden is dat alweer. Toen ging ik naar Portugal. Ik kan me nog herinneren dat ik ‘s-ochtends zou vertrekken om 05.00 uur, het vliegtuig ging alleen in de middag weg. Wat een drama om dan op Zestienhoven te zitten. Vertraging is nooit leuk maar hier al helemaal niet. Je bent binnen no time ingecheckt. Dat is wel weer makkelijk.
Zo te zien met de vliegtuigtrap naar binnen. Net als vroeger hahaha. Inderdaad met de trap. We zitten helemaal achterin in het vliegtuig. We hadden stoelen gereserveerd aan het gangpad. Naast mij zat niemand. Dat is niet erg. Tjeerdt heeft bij het raam gezeten. De stoelen zijn een beetje smal dus je zit wat ingesnoerd. Armleuning omhoog dan zit je wat gemakkelijker. Op naar Malaga waar ons huis voor de komende tijd klaarstaat.
Het vliegveld van Malaga is groter dan ik dacht. We hadden al een appje gekregen van Jessica en zij kwam even later met de camper voorrijden. We zijn richting Fuengirola gereden en daar hebben we even tekst en uitleg gekregen. Het meeste wisten we natuurlijk al. Gelijk boodschappen gedaan.
Bij aankomst scheelde het al twee jassen met het weer. Heerlijk. Ik weet niet of ik dat over een paar dagen nog zeg want volgens de weersverwachtingen wordt het rond 37 graden. We zullen het beleven. We gaan niet klagen.
Nou, hier zitten we dan aan de Spaanse Costa. Op camping Cabopino. Boodschappen opgeruimd, koffers uitgeruimd. Welkomstwijntje van de verhuurder.
Even mijn verhaaltje typen, beetje lezen en dan naar bed.
Liefs Yol en Tjeerdt

• 07 Mei 2019 - 18:56

Petra:

Hoi lieverds , fijne vakantie met veel veilige kilometers
    Gr peet

• 08 Mei 2019 - 04:08

Karin:

Fijne vakantie geniet ervan. Ik ga jullie weer volgen via je blog. XX

• 08 Mei 2019 - 04:34

Fred:

Veel plezier en laat aub een beetje mooi weer voor ons over

• 08 Mei 2019 - 04:40

Juan Ortega:

Leuke bestemming voor de komende weken. Als jullie niet uitkomen met die Spanjaarden geef maar een gil ;-) Veel plezier

• 08 Mei 2019 - 06:18

Anja:

De tocht kan beginnen. heel veel plezier

• 08 Mei 2019 - 06:25

Cor Van Der Waal:

Hallo vakantiegangers,

Zo nu is dicht bij huis om al het moois te bekijken en prachtig weer. Ik hoorde van Jo dat jullie het zuiden gingen verkennen zoals Sevilla Madrid Cadiz, prachtige steden. Veel plezier en tot horens.

• 08 Mei 2019 - 07:15

Wil Van Der Waal:

Hele fijne vakantie en veel plezier