Vrijdag 29 juni 2018 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu Vrijdag 29 juni 2018 - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Yolanda IJlstra-Keep - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29 juni 2018

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda

30 Juni 2018 | Canada, Edmonton

Ik had geschreven dat we op een plek stonden gisteren in een Provincial Park, nu stikte het echt van de muggen. We hadden de mazzel dat ondanks dat we geen elektriciteit hadden, de generator aan kon en dat onze beroemde muggenstekker aan kon. Zo’n generator maakt toch wel herrie. In ieder geval weet je dan zeker dat er geen beren tevoorschijn komen. Ik werd vannacht wakker van de kou. We denken dat het zo rond 5 graden was. Gelukkig ben ik weer in slaap gevallen maar om half zes ging de inwendige wekker. Maar een beetje gelezen en rond 7.15 uur eruit gegaan. Koffie gezet, afgewassen en richting Edmonton. Dit weekend hebben de Canadezen een lang weekend, want het is zondag Canada Day. Het was al aardig druk op de weg, gisterenavond ook al, met campers, joekels van caravans etc. We hadden een camping uitgekozen in Edmonton maar deze was vol. Het meisje achter de receptie was zo aardig om ons twee adressen te geven waar we misschien terecht konden. En zo zitten we dan nu op onze laatste camping; Glowing Embers; deze ligt buiten Edmonton, dus morgen de stad doorcrossen om ons tijdelijke “huis” in te leveren. De koffers zijn gepakt en morgen naar het hotel.

Het is nu weer heerlijk weer maar je kan er geen peil op trekken. Ik hoop dat het weekend nog mooi is voordat we maandag het vliegtuig instappen.

Xxx

• 30 Juni 2018 - 11:01

Juan:

Goede reis terug, geniet nog van de laatste dag(en). En bedankt voor het delen van jullie vakantie.